I’m keep on
coughing non-stop and feel like i wanna scratch my throat so bad.
Tears start
to come out. Tahan gatal punya pasal.
Naseb baik
ade bawak bekal air masak.
Bolehla untuk
legakan batuk buat sementara.
Si driver
kat sebelah tengah khusyuk drive. Xtanya pon
i okay ke tak.
Seems like he don't care. Sedih giler.
Suddenly teringat
bapak.
Because in my life he is the most caring and responsible person I’ve
ever known.
No one can beat him.
I pujuk myself
to think positive. maybe beliau penat .
Nevermind. Sampai
rumah nanti minum air suam je T_T
Tiba-tiba
driver singgah kat stesen minyak.
Tapi eh
park kat tepi tempat kereta nak keluar plak.
Dalam hati
biarlah. Nak isi angin kot.
Tapi tempat
pam angin jauh -_-
Tak lama
kemudian beliau kembali. Tak tahu apa yang dibuatnya tadi dalam kedai.
Kitorang
pon terus gerak la balik rumah.
Persoalan yang tak terjawab tadi pun I lupa
dah.
Lepas
hantar budak-budak, beliau pun terus hulur kat I sesuatu.
‘Nah amik
ni’ and I look at that.
Ubat batuk
T_T
So actually
u knew what I need most right now.
And you
give me that thing.
Actually
you concern about me. I thought you didn’t. I’m sorry.
realize or not.
realize or not.
By doing
this simple thing you make me love you even more T_T
it's little things that make me happy π
it's little things that make me happy π
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love.


No comments:
Post a Comment